تله پرداخت

درگاه پرداخت تلفنی به نسل جدیدی از درگاه های بانکی گفته می شود که از طریق ارتباط بین مرکز تلفن مشترک و درگاه بانک امکان پرداخت مبالغ و قبوض امکان پذیر می گردد.

مهم ترین مزیت استفاده از درگاه پرداخت تلفنی سهولت استفاده از آن است. تمامی افراد با استفاده از هر نوع خط تلفنی همچون شماره های موبایل و شماره های تلفن ثابت خانگی و تجاری امکان اتصال بی واسطه با درگاه را دارند.

همچنین برای اتصال به درگاه پرداخت تلفنی هیچ گونه نیازی به اینترنت نیست و افراد از طریق خطوط تلفن امکان اتصال به درگاه و پرداخت را دارند.

تعریف پکیج های فروش بخش دیگری از امکانات درگاه پرداخت تلفنی مدیافون است. از طریق پنل تحت وبی که در اختیار افراد مجموعه ها قرار می گیرد امکان اختصاص IVR دلخواه به پکیج قیمتی مشخص امکان پذیر است و بعد از شنود فایل صدا و تمایل به خرید با فشردن کلید مورد نظر، مشتری به درگاه بانکی متصل و عددی که از قبل به صورت پیش فرض در این سیستم تعریف شده است را بپردازد.

اتصال آنلاین مشتری به درگاه بانکی از طریق پنل تحت وب اپراتورها نیز بخش دیگری از امکانات این درگاه به شمار می رود. به عنوان مثال تصور کنید مشتری بعد از دریافت قیمت پیتزا از طریق فروشنده تعداد 3 عدد پیتزا سفارش می دهد. در این حالت فروشنده به راحتی از طریق پنل تحت وب محاسبه قیمت سه عدد پیتزا را انجام داده و بلافاصله مشتری را به درگاه بانک متصل می کند.

امکان دریافت نتایج پرداخت را هم به موارد قبل بیافزایید

تمامی افراد از طریق پنل تحت وب قابل استفاده می توانند وضعیت پرداخت مشتریان را رصد و از جزییات آن مطلع گردند. وضعیت پرداخت موفق، دریافت شماره پیگیری واریز وجه و سایر مشخصات پرداخت از جمله امکانات پنل است.

سرعت بالا

تمامی تراکنش های بصورت آنی و در لحظه انجام می شوند

بی نیاز از اینترنت

تمامی تراکنش ها از طریق خطوط تلفن انجام شده و بی نیاز از اینترنت است

دریافت سریع وجه

تمامی وجوه در هر پایان هر روز به حساب دارندگان درگاه واریز می گردد

بی نیاز از سخت افزار

صفر تا صد فرآیند فرآیند استفاده از درگاه پرداخت بصورت نرم افزار اجرا می گردد

هم تلفن ثابت هم همراه

درگاه پرداخت تلفنی برای تمامی تلفن های ثابت و همراه قابل استفاده است

فعالسازی غیر حضوری

صفر تا صد فعالسازی درگاه بانکی بصورت غیر حضوری انجام می شود