خرید مرکز تلفن ابری

مرکز تلفن به نوعی قلب تپنده و هسته اصلی مدیریت و استفاده از تلفن های سازمان به شمار می رود. در مثالی ساده اگر خط تلفن را به یک سیم کارت تلفن همراه تشبیه کنیم، مرکز تلفن هم مانند گوشی تلفن همراه خواهد بود. به بیان ساده تر خطوط تلفن اینترنتی و سیپ ترانک به منظور فعالسازی و استفاده از قابلیت هایی مانند منشی تلفن گویا، ضبط مکالمات، تعریف صف انتظار و… به مرکز تلفن نیاز دارند.
مرکز تلفن ابری مدیافون با استفاده از زیر ساخت های گسترده مخابراتی امکانات کم نظیری همانند تعریف سناریوهای مختلف کاری، اتصال به سی آر ام، تفکیک تماس، مدیریت تماس های بهمنی، ارسال پیام صوتی انبوه و…. را به همراه می آورد.

امکانات مرکز تلفن ابری

۲۴ نوع گزارش گیری متنوع
تعریف ساعات کاری
تقویم شمسی
۱۲ وب سرویس متنوع
تماس رایگان وبسایت
تماس انبوه خودکار
ضبط مکالمات
کنفرانس تلفنی
شنود آنلاین مکالمات