سی آر ام ابری مدیافون

سی آر ام ها از بخش های مختلف و متوعی تشکیل شده اند. کمپین های تبلیغاتی، ابزارهای ارتباطی، انبار، مالی، صدور فاکتور و پیش فاکتور، پشتیبانی و تیکتینگ و... از مهم ترین بخش های سی آر ام مدیافون به شمار می روند.

support

سی آر ام یا مدیریت ارتباط با مشتری در واقع تفکری است که بر اساس ایجاد فرآیندهای دلخواه امکان دستیابی به مشتریان بالقوه، معرفی محصولات و خدمات، فروش و بازرگانی و همینطور موضوعات مرتباط با وفادار سازی و طرفدار سازی مشتریان را فراهم می آورد. امروزه سی آر ام ها به شکل بسیار ساده و روان بر اساس ارائه پلتفرم های نرم افزاری مشخص در اختیار عموم افراد و سازمان ها قرار گرفته است و هر یک از مدیران سازمان ها می توانند بر اساس جنس و مدل مشتریان آن ها را به نتایج دلخواه برسانند.

Manage support processes
support
CRM

برای فروش بیشتر آماده اید؟

سی آر ام مدیافون بر اساس اتصال به وبسایت می تواند گزارش دقیقی از عملکرد بخش های مختلف وبسایت به شما ارائه دهد. ارائه گزارشات آماری از تعداد بازدید وبسایت و صفحات پربازدید می تواند دید جامعی از وضعیت عملکرد این افراد در اختیار شما قرار دهد.

کمپین های بازاریابی را از یاد نبرید

مدیافون امکان اتصال به تمام پیام رسان ها، ایمیل و سرویس های پیامکف چت و فکس را داراست. ابزارهای ارتباطی نظیر انچه گفته شد ابتکار عمل را در اختیار شما قرار می دهد تا در صورت تمایل به برگزاری کمپین های بازاریابی به راحتی با مخاطبین دلخواه ارتباط برقرار کرده و از نتایج به دست آمده لذت ببرید

پرونده فرصت فروش، برگ برنده شماست

در سی آر ام ابری مدیافون هر یک از مشتریان دارای پرونده دقیقی از وضعیت فروش و درآمدهای سازمان هستند. مشتریان بر اساس اهداف بازاریابی و تمایل به خرید سرویس های مد نظرشان در دسته بندی های مختلف قرار می گیرند و امکان پیشرفت درصد خرید بر اساس شاخص های رفتاری میسر است. مدیران کسب و کارها بر اساس پرونده های مشتریان و درصد های احتمالی خرید امکان تخمین درآمدهای احتمالی بر اساس ماه و سال را دارا هستند.

customer satisfaction
customer satisfaction

بایگانی مشتریان، همه چیز در یک جا

مشتریان بر اساس اطلاعات حقیقی یا حقوقی امکان قرار گیری در گروههای مختلف را دارند. هر یک از پرونده های شامل اطلاعات دقیقی از نام و مشخصات گرفته تا اطلاعات آدرس، تیپ شخصیتی، شبکه اطلاعاتی از افراد آشنا و ذینفعان می شود. همچنین تمامی جزییات مرتبط با مشتریان نظیر فایل صدای صحبت های انجام شده، جلسات برگزار شده و اسناد و مستندات به صورت تجمیعی در این پرونده قابل مشاهده است.

حس خیلی خوبی داره وقتی با یک مجموعه ای کار میکنی که به نیاز های مشتری شون اهمیت میدن

محمد صیاد

باشگاه مشتریان خودتان را بسازید

امروزه سی آر ام تنها منحصر و در اختیار افراد و سازمان ها نیست بلکه مشتریان شما نیز بخشی از کاربران سی آر ام شما هستند. از این رو استفاده از وب اپلیکیشن ها به منظور برقراری ارتباط با سی آر ام امری ضروری و حیاتی به شمار می رود. وبا پ ها می توانند اطلاعاتی مانند سفارش های انجام شده، پرداختی ها، تیکت های ثبت شده و همچنین مواردی مانند اطلاعات کسب شده بر اساس تعداد یا حجم سفارشات و دسته بنده مشتریان در گروههای طلایی، نقره ای یا برنزی را شامل شود

امکانات سی آر ام مدیافون

وب سایت
وب سایت
اپ باشگاه مشتریان
اپ باشگاه مشتریان
مالی و حسابداری
مالی و حسابداری
gallery support mobile
gallery support mobile
gallery support mobile
gallery support mobile