نرم افزار باشگاه مشتریان

نرم افزار باشگاه مشتریان چگونه کسب و کار شما را متحول می کند؟

نرم افزار باشگاه مشتریان به واحد برقرار کننده ارتباطات با مشتریان یک‌ مجموعه گویند و هدف اصلی آن جذب مشتری و افزایش ماندگاری آن‌ از طریق راه های مختلف و متنوع است، همچنین می توان گفت که هدف نرم افزار باشگاه مشتریان ارائه نمودن راهکار های مناسب برای مدیریت کردن مشتریان و موفقیت یک مجموعه است. با توجه انتخاب های بسیار و متنوعی که مشتریان در بازار دارند انتخاب مجدد مجموعه شما توسط یک مشتری بسیار ارزشمند است و برای تکرار آن نیاز به نرم افزار باشگاه مشتریان داریم. باید بدانید با توجه به تنوع بیشتر محصولات کسب و کاری موفق می شود که خرید مشتریان را پایان کار نمی داند و در حفظ و خرید مجدد مشتری برنامه ریزی های کرده است. تا بتواند یک مشتری جدید را تبدیل به یک مشتری وفادار کند.

استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان چه نتایجی به همراه دارد؟

تبدیل کردن مشتریان جدید به مشتریان وفادار

جذب نمودن مشتری از طریق مشتریان وفادار

مدیریت هوشمند در زمینه ارتباط با مشتریان و فروش محصولات

مزیت استفاده از نرم افزار باشگاه مشتریان بسیار است ‌که در این قسمت به چند نمونه از آن ها اشاره نموده ایم؛

حفظ نمودن مشتری با به کارگیری روش های مختلف و ارائه خدمات بهتر

ایجاد انگیزه در مشتری برای تقویت وفا داری نسبت به سازمان

تبلیغات به صورت حضوری و یا دهان به دهان

نحوه صحیح ارائه محصولات و همچنین خدمات رسانی بهتر به مشتریان قدیمی و وفادار

کسب درآمد بیشتر و سودآوری در یک مجموعه با توجه به حفظ مشتریان فعلی و خرید مجدد آن ها

در اختیار داشتن اطلاعات از عملکرد مشتریان و مجموعه

آشنایی با نیازهای مشتریان

تحلیل و ارزیابی از میزان فروش یک مجموعه

چه فعالیت هایی در سیستم باشگاه مشتریان صورت می گیرد؟

این سیستم با فراهم نمودن یک محیط کامل برای انجام تعاملات بیشتر با مشتری و با هدف افزایش وفاداری به مشتری فعالیت هایی را انجام می دهد. در سیستم باشگاه مشتریان با توجه به امتیاز دهی به مشتریان و تکنیک های مختلف می توان یک ارتباط قوی و پایداری داشت.

چه زمانی باید برای راه اندازی سامانه باشگاه مشتریان اقدام کرد؟

بهتر است در زمانی که پیاده سازی سیستم‌ های تعاملی و ارائه خدمات اطلاعاتی در سیستم سی آر ام نسبت به راه اندازی باشگاه مشتریان شکل گرفته است به فکر راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان باشید.

جهت راه اندازی سیستم باشگاه مشتریان نیازی به خرید تجهیزات دیگری نیز داریم یا خیر؟

قبل از هر چیزی بهتر است بدانید که خدمات باشگاه مشتریان تنها یک نرم افزار معمولی نیست چرا که یک پلتفرم تلقی می‌ شود تا قابلیت انجام تمامی موارد مربوط به تعامل با مشتریان را داشته باشد. پس با این وجود باید متوجه شوید که جمع آوری داده‌ های سی آر ام و محاسبه نمودن انواع پارامتر ها جهت امتیاز دهی مشتریان نیاز است. و موارد ذکر شده هر کدام دارای ماژول‌ های مختلفی هستند.

ویژگی های باشگاه مشتریان

این نرم افزار توانایی برقراری ارتباط با دیگر نرم افزارها و سایت ها از طریق وب سرویس های مختلف دارد.

ویژگی بعدی آن قابلیت مشخص سازی مشتریان در طبقه بندی های مختلف با توجه به اهمیت آن ها همانند: مشتریان برنزی، نقره ای و طلایی و…

امکان امتیاز دهی با توجه به میزان خرید مشتری صدور نمودن پیش فاکتور ها برای هر گروه از مشتریان و با احتساب مالیات بر ارزش افزوده و درصد تخفیف های اعمال شده برای هر مشتری

 ارسال پیام کوتاه با متن حاوی قدر دانی پس از پایان هر مکالمه

توانایی برقرار کردن یک ارتباط یکپارچه در بین موجودی های محصولات در انبار و نرم افزار باشگاه مشتریان با ارسال شدن پیام کوتاه در زمان رو به اتمام رسیدن موجودی انبار

قابلیت ثبت لوگو و نام مجموعه و همچنین اطلاعات شخصی مشتری در صورت حساب ها

نشان دادن میزان فروش مجموعه بر روی نمودار

و…

با توجه به ویژگی های که شرح داده شد قابلیت های دیگری نیز در زمینه مدیریت ارتباط با مشتری موجود است که این قابلیت ها نظیر:

قابلیت ارسال فکس در صورت لزوم برای مشتریان

امکان درج تماس برای یک مشتری و انتخاب نمودن موضوعات تماس

دریافت کردن گزارش از لیست تماس ها با قابلیت کامل و تاریخچه تماس ها

توانایی اطلاع رسانی به مشتریان در صورت وجود محصولات جدید و یا خدمات جدید و همچنین درصد تخفیف ها به صورت پیام کوتاه

کدام کسب و کارها می توانند از باشگاه مشتریان استفاده کنند؟

همان طور که پیش تر اشاره نمودیم باشگاه مشتریان با هدف توسعه در کسب و کارها و انجام فعالیت های مدیریت مشتریان فعالیت می کند تا بتواند از مشتریان عادی یک مشتری وفا دار بسازد، و این نرم افزار با توجه به این ویژگی ها برای کسب و کار های ذکر شده در متن زیر بسیار مناسب است.

اکثر کسب و کار ها خصوصا سالن های زیبایی، کلینیک های زیبای، کلینیک های دندان پزشکی، کلیه فروشگاه ها، آموزشگاه های مختلف، دفاتر بیمه، دفاتر خدمات گردشگری، آتلیه های عکاسی،

رستوران ها، کافی شاپ ها، کلیه مدارس، داروخانه ها و… است.

سخن پایانی

با توجه به ویژگی ها و عوامل ذکر شده در خصوص نرم افزار باشگاه مشتریان برای کسب و کار ها بهتر است جهت افزایش مشتریان و همچنین نظم دهی و توسعه یک مجموعه از این نرم افزار پر کار برد کمک گرفت. همچنین از شما عزیزان کمال قدر دانی را داریم که تا انتهای این مقاله ما را همراهی کردید. با مراجعه به سایت مدیافون و یا ارتباط گرفتن با مشاوران متخصص ما می توانید نیاز های خود را رفع کرده و محصول مناسبی برای توسعه کسب و کار خود برگزینید.

نحوه دریافت شماره چهار رقمی به چه صورت است؟

نرم افزار باشگاه مشتریان به واحد برقرار کننده ارتباطات با مشتریان یک‌ مجموعه گویند و هدف اصلی آن جذب مشتری و افزایش ماندگاری آن‌ از طریق راه های مختلف و متنوع است، همچنین می توان گفت که هدف نرم افزار باشگاه مشتریان ارائه نمودن راهکار های مناسب برای مدیریت کردن مشتریان و موفقیت یک مجموعه …