تلفن گویا

تلفن گویا (IVR)

تلفن گویا (IVR) بخشی از امکانات یک مرکز تلفن ویپ است که امکان تعریف داخلی و پخش پیام خوش آمد گویی را به شما می دهد. این سیستم که با نام های دیگری همچون منشی تلفنی یا اپراتور خودکار هم شناخته می شود در واقع می تواند نقش یک منشی تلفنی یا یک کارمند را برای شما ایفا کند. به وسیله تلفن گویا بخش های مختلف سازمان از یکدیگر تفکیک و بر اساس نیازمندی شما به مخاطبین معرفی می گردند.

از بدو آغاز آشنایی همسفر خوبی برای مشتریانتان باشید

صدای برندتان را بسازید

به کمک ضبط صدای تلفن گویای مرکز تلفن مدیافون می توانید صدای دلخواهتان را ایجاد و برای مخاطبینان پخش نمایید. فایل صوتی ضبط شده می تواند به همراه لحن، گفتار و موسیقی دلخواه شما باشد. برند سازی صوتی برای هر یک از کسب و کارها مانند بسیاری دیگر از ویژگی ها می تواند وجه تمایزی جذاب و موثر در جهت بهبود ارتباط با مشتریان باشد.

منشی 24 ساعته در کنار شماست

تلفن گویا می تواند در ساعات غیر کاری همانند یک اپراتور وظیفه شناس به وظایف کاری خود عمل کند. علاوه بر ارائه اطلاعاتی مانند ساعات کاری و شماره حساب های شرکت این سیستم می توانند اطلاعاتی همچون معرفی محصولات و خدمات و همچنین اطلاعات دقیقی مانند قیمت های روز محصولات و یا سرویس ها را از طریق ارتباط با سی آر ام در اختیار مشتریان قرار دهد.

زیرساخت های مورد نیاز چیست؟

هر یک از مشتریان مدیافون می توانند با فعالسازی هر یک از سرویس های تلفن ابری مدیافون از امکانات تلفن گویا استفاده کنند

قابل استفاده در 7 روز هفته و 24 ساعت شبانه روز
بهبود تجربه مشتری
ارائه خدمات تلفنی

آماده هستید؟