تلفن اینترنتی

6 دلیل برای اینکه تلفن اینترنتی بخرید!

تلفن اینترنتی فناوری نسبتا نوظهوری است که طی سالیان گذشته تغییرات نسبتا زیادی در تعاملات سازمان ها و شرکت ها ایجاد کرده است. این تکنولوژی به واسطه بهره مندی از پروتکل های مناسب و سهولت در امر استفاده هم اکنون به یکی از گزینه های جذاب مدیران سازمان ها تبدیل شده است. در این مقاله به دلایلی می پردازیم که به واسطه دانستن آنها می توانید انتخاب دقیق تری داشته باشید.

تلفن اینترنتی ، چرا بخریم؟

1- بی نیاز از کابل کشی

تلفن اینترنتی همان گونه که از نامش پیداست بر بستر اینترنت به هریک از مشترکین تحویل می گردد و دیگر خبری از سیم کشی و پر بودن پورت های شبکه مخابراتی نیست. تا پیش از ارائه تلفن اینترنتی یکی از مشکلات عدیده مدیران سازمان ها پوشیدن کفش آهنی و پیگیری مخابرات مناطق به منظور ثبت نام و دریافت خط تلفن ویژه سازمان بود و به احتمال بسیار زیاد این مورد برای شما هم پیش آمده است. اما در نسل جدید خطوط تلفن به جای زوج سیم تلفن، اطلاعاتی همانند یوزرنیم و پسورد سرور ارائه دهنده سرویس در اختیار قرار می گیرد.

2- سرعت واگذاری بالا تلفن اینترنتی

به واسطه زیرساخت مبتنی بر آی پی در این نوع خطوط و عدم نیاز به کابل کشی مجدد در این نوع خطوط امکان واگذاری سرشماره ها در سریعترین زمان ممکن برای افراد و سازمان ها امکان پذیر است. در صورتی که هر اطلاعات ارائه شده به منظور ثبت نام خط کامل و بدون مشکل ارائه گردد به طور میانگین بین 4 تا 6 روز کاری برای خطوط پر ظرفیت و یک روز کاری برای فعالسازی خطوط خانگی زمان مورد نیاز است. بخش اعظمی از پروسه فعلی ثبت نام تا تحویل خط مربوط به فرآیند ثبت نام و ثبت مالکیت خطوط از طریق سازمان تنظیم مقررات است.

3- واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی

هر یک از افراد حقیقی و حقوقی امکان فعالیت و ثبت نام برای دریافت تلفن اینترنتی را دارند. افراد حقیقی با ارائه مشخصات هویتی و کارت ملی و شناسنامه و اشخاص حقوقی با ارائه اطلاعات روزنامه رسمی و آگهی ثبت امکان دریافت خطوط را دارند. تمامی پروسه ثبت نام و فعالسازی خطوط به صورت غیر حضوری انجام شده و افراد در جریان این فرآیند صرفا کار ارسال مدارک را به عهده خواهند داشت. از این رو تمامی مراحل به سرعت پیگیری و نتیجه خواهد رسید.

4- فعالسازی کانال های پرظرفیت

هر یک از خطوط تلفن اینترنتی از قابلیتی جذاب به اسم کانال بهره می برند. به زبان ساده کانال به ظرفیت هر یک از خطوط گفته می شود. به عنوان مثال در صورتی که خطی دارای 30 کانال باشد، امکان تماس و مکالمه 30 نفر به طور همزمان مهیاست و در صورتی که خطی دارای 10 کانال باشد، امکان برقراری 10 تماس همزمان قراهم است. این امکان جذاب به مجموعه ها این امکان را می دهد تا در همه شرایط و بر حسب نیازشان پاسخگوی مشتریان بوده و دیگر نگرانی بابت بوق اشغالی تلفن نداشته باشند. سازمان ها و مجموعه ها امکان فعالسازی یک الی بی نهایت تماس همزمان را بر روی خطوط مربوطه دارند.

5- قابلیت جا به جایی

یکی دیگر از مهم ترین دغدغه های مدیران سازمان مربوط به جا به جایی شرکت و مشکلات پیش آمده به واسطه تغییر شماره تلفن شرکت است. این مشکل هم به طور کامل در خطوط تلفن اینترنتی برطرف شده است. به دلیل ماهیت آی پی بیس بودن این خطوط به طور طبیعی می توان از خطوط تلفن اینترنتی در هر نقطه ای که دسترسی به اینترنت دارید استفاده نمایید. با توجه به این نکته می توانید خط خود را حفظ کنید و نگران از دست رفتن مشتریانتان نباشید.

6- کیفیت HD مکالمه

خطوط تلفن اینترنتی از نظر کیفیت در دسته HD قرار می گیرند و از این جهت می توان مکالمه مطلوب و صدای واضحی در اختیار داشته باشید.

سرشماره 91 مربوط به کجاست؟

تلفن اینترنتی فناوری نسبتا نوظهوری است که طی سالیان گذشته تغییرات نسبتا زیادی در تعاملات سازمان ها و شرکت ها ایجاد کرده است. این تکنولوژی به واسطه بهره مندی از پروتکل های مناسب و سهولت در امر استفاده هم اکنون به یکی از گزینه های جذاب مدیران سازمان ها تبدیل شده است. در این مقاله …

4 دلیل برای اینکه شماره تلفن اینترنتی نخریم!

تلفن اینترنتی فناوری نسبتا نوظهوری است که طی سالیان گذشته تغییرات نسبتا زیادی در تعاملات سازمان ها و شرکت ها ایجاد کرده است. این تکنولوژی به واسطه بهره مندی از پروتکل های مناسب و سهولت در امر استفاده هم اکنون به یکی از گزینه های جذاب مدیران سازمان ها تبدیل شده است. در این مقاله …