مدیافون

برای خرید تلفن ابری به چه چیزهایی نیاز دارید؟

اگر به فکر راه اندازی خرید تلفن ابری برای رونق و توسعه کسب و کار خود هستید و اگر نیاز به راهنمایی در جهت شناخت و آشنایی با تلفن ابری را دارید با ما همراه شوید.

تلفن ابری چیست و تفاوت آن با تلفن های ثابت در چه چیزی است؟

برای مقایسه بین تلفن ابری و تلفن ثابت تفاوت های آن ها را باید در نظر گرفت. تلفن ثابت نیاز به یک جا و مکان مشخص جهت نصب و راه اندازی دارد، تلفن های ثابت محدود به مکان هستند و قابلیت جابجایی را ندارند به همین علت آن ها را خطوط ثابت می گویند. پیشنهاد ما برای استفاده از این نوع تلفن ها در منازل است.

تلفن ابری برعکس تلفن های ثابت محدود به مکان نیست و خدمات و امکانات متنوعی به مشترکین ارائه می دهد که این خدمات بر بستر اینترنت ارائه می شود. استفاده از تلفن های ابری برای کسب و کارها یک گزینه مناسب و عالی است.

با خرید تلفن ابری از امکانات ذکر شده زیر بهره مند می شوید؛

  1. دارای صف انتظار برای تماس های گرفته شده
  2. منشی تلفنی گویا جهت مدیریت و پاسخگویی بهتر تماس ها
  3. وجود لیست های سیاه و سفید
  4. خوش آمدگویی
  5. قابلیت جابجایی و محدود نبودن به مکان
  6. برقراری تماس های ورودی و خروجی همزمان
  7. و …

حال بهتر است مزیت های مهم در خرید تلفن ابری و استفاده از آن را بازگو کنیم.

مزایای این تلفن ها؛

  1. عدم نیاز به تهیه تجهیزات سانترال
  2. حذف هزینه های در جهت نگهداری تجهیزات
  3. امکان اتصال با دستگاه های مختلف نظیر تلفن های همراه تبلت و یا سیستم کامپیوتر
  4. برقراری تماس های تصویری
  5. ارسال و دریافت فکس بر روی ایمیل
  6. عدم نیاز به سیم کشی ها
  7. جلوگیری از اتلاف وقت
  8. پایداری بالا
  9. گزارش گیری کامل و دقیق
  10. ثبت، ضبط و ذخیره تماس ها
  11. و …

خرید تلفن ابری به رشد کسب و کارها بسیار کمک می کند چرا که این سرویس پر کاربرد هیچ احتیاجی به سیم کشی و تجهیزات سخت افزاری متنوع ندارد و همچنین باعث می شود هزینه ها به حداقل برسد.

شما با داشتن یک تلفن ابری ثابت می توانید به صورت دورکاری نیز فعالیت های خود را انجام دهید.

چه کسب و کارهایی از مرکز تلفن ابری استفاده می کنند؟

اکثر کسب و کار ها از این سرویس می توانند استفاده کنند اما اگر بخواهیم به صورت موردی ذکر کنیم شرکت های که فعالیت آن ها دورکار است و یا شرکت های کوچک و نوپا که هزینه نکردن برای آن ها بسیار مهم است می توانند از تلفن ابری استفاده کنند.

با خرید خط تلفن ابری یک مرکز تلفن ابری، در اختیار شما قرار می گیرد و به شما این قابلیت رامی دهد که بتوانید در تمام نقاط سیستم تلفن ابری خود را تنظیم کنید. قابلیت های زیادی در سیستم تلفن ابری وجود دارد که بیش تر به آن ها پرداختیم در این قسمت نیز به چند مورد مهم دیگر اشاره خواهیم کرد.

انجام تنظیمات راحت و آسان، اتصال QR Code، ارسال پیام کوتاه، باشگاه مشتریان، دارای پیامک صوتی و… است‌.

نحوه خرید خط تلفن ابری به چه صورت است؟

برای خرید خط تلفن ابری می توان به دو روش اقدام کرد این دو روش شرکتی و شخصی هستند که هر کدام از این روش ها خدمات مخصوص به خود را دارند به طور مثال در روش شرکتی علاوه بر داشتن شماره تلفن ابری می توان تعداد تماس همزمان بسیاری دریافت نمود. اما در روش شخصی می توان فقط یک تماس ورودی و یک تماس خروجی را به صورت همزمان برقرار نمود.

چرا تلفن اینترنتی برای هر کسب و کاری مناسب است؟

تلفن ابری با هدف توسعه در کسب و کارها ساخته شده است با خرید تلفن ابری راه اندازی آسان و سریع، برقراری تماس های با کیفیت و کاهش هزینه های شرکت کمک کرده اید. رشد کردن کسب و کارها در جذب و راضی نگه داشتن مشتریان است شما با تلفن ابری می توانید رضایت مشتریان خود را جلب کنید هیچ تماسی را از دست ندهید و امنیت بالایی برای اطلاعات و تماس های خود در سازمان برقرار نمایید.

نحوه کار تلفن ابری

اکثر ما به این موضوع آگاه هستیم که امروزه بسیاری از سازمان های بزرگ و کوچک از سرویس تلفن ابری استفاده می کنند. تلفن ابری یک سرویس مرکز تلفن Cloud PBX و سیستم تلفن میزبان است. این سرویس از طریق یک شبکه آی پی و بر پایه ابر و در بستر اینترنت خدمات ارائه می دهد.

راه اندازی تلفن اینترنتی

جهت راه اندازی تلفن ابری و خرید تلفن ابری نیاز است تا در قدم اول از شرکت ارائه دهنده اطمینان حاصل کنید. نکته مهمتر قبل از تهیه سرویس ابری این است که، علاوه بر بررسی مجوزها و فعالیت های شرکت ارائه دهنده، باید امکانات سرویس، نحوه پشتیبانی و خدمات پس از فروش، نوع خط تلفن اینترنتی و تعداد داخلی های ثبت شده در تلفن ابری را نیز مورد بررسی قرار دهید. زمانی که شما انتخاب پلن را انجام دهید شرکت ارائه دهنده نیز مرکز تلفن ابری را آماده می سازد و مواردی نظیر نام کاربری، رمز عبور و آدرس ورود به سیستم را در اختیار شما قرار می دهد.

جهت انتخاب صحیح و مناسب برای شرکت خود می توانید با مشاوران مدیافون ارتباط بگیرید و شرایط خود را به مشاوران متخصص ما منتقل سازید تا بهترین نوع انتخاب را براساس نوع نیاز کسب و کارهایتان به شما پیشنهاد دهند.

سخن آخر

همانطور که بیش تر گفتیم سرویس تلفن ابری در سازمان های بزرگ و کوچک با کارمندان کم مورد استفاده قرار می گیرد. تفاوت این سرویس با تلفن ثابت در قابلیت های بی شمار و کاربردی آن است، که این عوامل موثر در جلب رضایت مشتریان نیز است. کاربران گرامی می توانید پس از بررسی شرایط کسب و کار خود و نیازهای شرکت اقدام به خرید سرویس تلفن ابری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *